4 Kasım 2010 Perşembe

67. Partimiz Hayırlı Olsun !!!

“İçişleri Bakanlığından alınan bilgiye göre, Numan Kurtulmuş'un kurduğu Halkın Sesi Partisinin, İçişleri Bakanlığına kuruluş dilekçesinin verilmesiyle Türkiye'de faaliyette bulunan siyasi parti sayısı 67 oldu.” ( Memurlar.net’ten alıntıdır.)
 Şimdiiii bu kadar “bolluk” içinde ben, ülkemin vatandaşı olarak diyemiyorum ki “ Evet işte x partisi beni temsil edebilir” ve bugün seçim olsa, sadece oy kullanmam gerektiğinden, seçmenlik görevimi yerine getireyim diye, yok efendim oylar bölünmesin diye…vs…vs sebeplerle oy kullanacağımı biliyorum. Oyumu kullanıp vatandaşlık görevimi yerine getirince de içimde geleceğe dair huzur, güven, umut hissetmeyeceğimi de biliyorum. Çıkan sonucun ülkemdeki sorunları çözeceği inancını taşımayacağımı da…
 Eh ne diyelim gene de Türkiye’ m için "Halkın Sesi Partisi" HAYIRLI! olur inşallah ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...