7 Aralık 2010 Salı

AV MEVSİMİ


Çok sevdiğim iki yeteneği aynı karede görmek benim için harika....
"Av Mevsimi" nin vizyona girmesini merakla bekleyenlerdendim ben de, pekçoğumuz gibi...Beklenti büyük olunca hayal kırıklığıyla çıkılır sinema salonlarından genelde ama ben beğenerek ayrıldım. Hem Şener Şen hem de Cem Yılmaz benim için izlemeye doyulmaz birer oyuncu olduğundan filmi sevmem çok yüksek bir olasılıktı zaten. 

Biraz filmin bende bıraktıklarından bahsedersem şöyle: Filmin sonuna kadar "Katil Kim ?" diye meraklanmaya gerek kalmadan film çözülüyor.( Malum  "Polisiye" ya filmimizin türü akla böyle sorular gelmeli .. ) Yani aslında bildiğiniz bir sonu "merakla" izliyorsunuz. İşte belki de filmin başarısı budur...Tabi başarılı bulanlara göre...

Filmde biraz biraz herkes için üzülüyor insan...Kızını kaybetmiş anne için...Namus davası peşinde olduğunu zanneden abiler için...Battal Bey' inin kölesi olmuş baba için...Eşini kaybetmiş ama ondan asla vazgeçmemiş deli İdris için...Hatta belki de en çok katile üzülüyor insan... Onca servetin, gücün, itibarın arasında kalmış çaresizlik onun ki...En büyük yanılsama belki de onunki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...