24 Haziran 2011 Cuma

Sn. Milletvekilimiz Hakan Şükür Dedi ki:!!!

"Gündemi takip edemedim"
Yeni vekil eski futbolcu Hakan Şükür Hatip Dicle'nin vekilliğinin düşürülmesiyle ilgili soruya "Gündemi takip edemedim" yanıtını verdi.

AK Parti İstanbul Milletvekili Hakan Şükür, "Hatip Dicle’nin milletvekilliğinin düşürülmesi ve BDP’li milletvekillerinin Meclis’e gitmeme kararı almasını" nasıl değerlendirdiğinin sorulması üzerine "Gündemi takip edemedim. Bunun değerlendirmesini bizim büyüklerimiz, bakanlarımız, tecrübeli büyüklerimiz yapıyordur" dedi.

   Gerçekten yorum ya - pa -mı - yo -rum...Sn. vekilimizin bu yorumu kimi hanımların " Ben bilmem beyim bilir " şeklindeki yorumlarını anımsattı...Napalım, sinirden saçımızı başımızı mı yolalım yoksa ülke olarak bir kez daha gülelim mi ağlanacak halimize???  

1 yorum:

  1. sadece doğruyu söylemiş.

    aslına bakarsanız milletvekillerinin yarısından fazlası gündemi takip etmiyorlar, edemiyorlar. bir konuyla ilgili soru sorulunca da fark ettiyseniz, bakanlar, basın sözcüleri ve partilerin ağır topları hariç durumu bir iki cümleyle geçiştiriyorlar. ve o bir iki cümlede de fazlasıyla yuvarlak ya da basit kelimeler kullanıyorlar.

    diyeceğim o ki hakan şükür "yargının kararına saygı göstermek lazım", "bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum" gibi kaçamak cümleler kurmamış. neden? çünkü henüz acemi. merak etmeyin ileride öğrenir. ama şunu bilmeliyiz ki, konuşanların çoğunun aslında hiçbir şeyden haberi yok.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...