19 Ağustos 2011 Cuma

Şairin Romanı


      Nihayet beklenen romanı çıkmıştı sevgili yazarın...Koştura koştura imza gününe gittim; hem kitabını alacak hem imzalatacak hem de onu yakından görecektim...İyi bi duygu insanın sevdiği bir yazarla karşılaşma, bir iki söz söyleme şansı bulması, kaleminden dökülen mürekkebiyle atılan imzasının yıllarca kütüphanemde yer edinecek romanında kalması...
     Kitabı bitirmek ancak nasip oldu. Yıllık iznimde bolca zaman ayırmaya çalıştım...Murathan Mungan'ın her cümlesi bir dünyadır benim için. M. Mungan'ın edebi dilinin zenginliği etkiler en çok beni. Bu kitabında bol kahraman, zengin olaylar zinciriyle karşılaşsak da o tadı buldum ben...Gene severek okudum, hayran kalarak bir kez daha...Sevenlerine iletilir...

1 yorum:

  1. sevgili özge,
    murathan mungan derinliğiyle beni de çok etkileyen bir yazar/ şair..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...