27 Aralık 2011 Salı

Bu Yazı Kendime Aslında!

    Ben de mi bi gariplik var? Nedir bu yeniyıl coşkusu, bir beni mi etkilemez? Bi umutlanmalar, 2012’den beklentiler, ümitler…”Bu yıl şu olmasın, bu olmasınlar...”
 Yılbaşında napıyosunuz/ Nerde kutluyosunuz?” sorusuna "Evdeee" cevabını vermek stres yarattı artık üzerimde sanırım…"Bi hazırlığa girmediğim için tuhaflık mı var?" diye düşünmeye başladım...Öylece evimde sakince gircem işte yeni yıla noolmuş…? 2012'DE YAPILACAKLAR listesi de yapmadım henüz, yapmaya da niyetim yok...Takvimden kopacak bir yaprak altı üstü...Herşey devam edecek işte kaldığı yerden...



   Yok kimseye bi kızgınlığım, esasında kendime birazcık sitemim...Şu ruhsuz halet-i ruhuyem acıcık harekete geçse ne var a dostlar...Hep bi realist bakmalar olaylara, mantık aramalar...Eğlen işte sen de herkes gibi, coş bu bahaneyle di mi? Olayın ahengine kapıl, sürüklen, bırak kendini, hayaller filan kur ne bileyim...Yok,,,olmaz ille de karamsarlık!!! Gerçekçi olmak ne kazandırdıysa bu kadar zaman...Bu durumda ben de 2012'den "Hayalperestlik" diliyorum kendim için, ahanda bu gazla, şahidimsiniz...Kim bilir belki bir başlangıç olur :)

1 yorum:

  1. sevgili zeze,
    özel günler konusunda ben de gerçekçiyim sanırım... kendi uydurduğumuz, yarattığımız bir şey nihayetinde "takvim"!
    bölmüşüz kendimizce zamanı ve bazı dilimlerine anlam atfediyoruz...
    ama, dediğin gibi, vesile işte eğlenmek ve yeni kararlar alıp silkelenmek için belki de;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...