3 Ocak 2012 Salı

"Okunacaklar" Listemden:

"Kaç Zil Kaldı Örtmenim?"  "Okunacaklar" listeme eklemiş olduğum bir kitap. Yazarı Filiz Aygündüz şunu demiş; ben de beğenip notumu almışım; ajandamı karıştırırken hatırladım az önce, paylaşmak istedim. 
  
"Duyduğum ilk Kürtçe kelime 'gel' anlamına gelen 'were'...Ne yani burada insanlar anlamadığım bir dilden mi konuşuyor? Birkaç saat önce yerliyken birkaç saat sonra yabancıydık aynı ülkenin sınırlarında. Sırf insanlar kendi dillerini konuşuyor diye tuhaf bir kızgınlık duyuyordum anlayamamakta. Dilin yoksa yalnızmışsın meğer..."  (Filiz Aygündüz)
       
Gerçekten etkileyici...İlgimi çekti, okuyup paylaşımımı da yapmak nasip olur umarım. Ah şu okumak isteyip de okuyamadığım/yetişemediğim kitaplar, görmek isteyip vizyondan kaçırdığım filmler, gitmek isteyip gidemediğim kentler...Beni nasıl üzersiniz...Bilmezsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...