30 Ocak 2012 Pazartesi

Şanssızlık Budur!!!

   Planımız şuydu: İstanbul'da kamu görevlisi olan kız kardeşim bir hafta yılık izin kullanıp İzmir'e (yani bizi görmeye) gelecekti. Beraber doya doya vakit geçirelim diye ben de yıllık iznimden bir hafta kullandım. Geçen Pazartesi itibariyle ikimiz de izinliyiz, bir aradayız...Buraya kadar herşey güzel fakat Çarşamba günü hafif hafif boğazımı gıdıklayan "ben geliyorum" diye sinyal veren, gün gün beni halsiz bırakan "grip", antibiyotiksiz atlatırım/ha geçti/geçiyor derken Cumartesi günü beni hepten yatırdı. 



  Soluğu doktorda aldım...Bi torba ilaç-selpak-burun spreyi-c vitamini ile birlikteliğimiz  böylelikle başladı...Perşembeye kadar da rapor yazmayı uygun gördü doktorum. Dinlenmezsem geçmezmiş...Şimdi söyleyin bana böyle şanssızlık olur mu? İznimi hastalıkla geçirmek reva mı? Şimdi bi de "rapor almış oh izniyle birleştirmiş" (niyeyse rapor alanlar mesai arkadaşlarınca lanetlendiğinden) fikrinde mi acaba iş yerindekiler duygusu ile kendimi kötü hissetmenin iğrençliği ile elimde selpak, silmekten kıpkırmızı olan burnumun artık dokunamayacak kadar yanmasına dayanamayarak hapşıra tıksıra, gözlerim yana yana bu postu paylaşarak içimi döküyorum size a dostlar...Yanarım yanarım iznimin hakkını veremediğime yanarım!!!

6 yorum:

  1. Çoook geçmiş olsun, hastalık da senin iznini bekliyormuş meğer:((

    YanıtlaSil
  2. bahar006; sorma aynen öyle...

    YanıtlaSil
  3. hay allah. geçmiş olsun.
    olur bazen.
    boşver ne düşünürlerse düşünsünler.
    :)

    YanıtlaSil
  4. hepinize teşekkürler, daha iyiyim ama antibiyotiğim bitmesine rağmen hala toparlanamadım tam anlamıyla...10 gündür böyle yaklaşık,sıkıldım gerçekten...dikkatli olun bu yılki virüs feci yatırıyormuş ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...