Üstteki yazımda bahsettiğim modellerin bir de telefondaki türleri var ki; ahizeyi kaldıran çalışanı bin pişman ederler...Çalışan, telefonu kapatıp (telefonu yanlışlıkla! açan personelin tek görevi o değildir çünkü) acil işlerine devam etmek istedikçe onlar direnirler/uzatırlar...Böylelerine çattı mı insan, telefonun icadından nefret eder ama iş işten geçmiştir...İyi niyetle açılan telefon karşısında ecel terleri dökülme anıdır artık...Telefondaki zaman hırsızlığı başlamıştır bir kere...!
sevgili zeze,
YanıtlaSilkatılıyorum!!!
bence her işyerinde "call center" misali telefonla danışmanlık yapan bir departman olmalı!
fakat, kamu sektörü için, bu söylediğim ütopik sanıırm:)
kesinlikle bu alanda hizmet verecek bir personel tayin edilip başkalarının zamanının çalınmasının önüne geçilmeli...ciddi bir enerji ve zaman kaybı önlenmiş olur böylelikle...
YanıtlaSil