27 Şubat 2012 Pazartesi

Bir Mimdir, İki Mimdir, Üç Mimdir...

"Ofelya"  (http://ofelyakupakizi.blogspot.com/) tarafından mimlenmişim efenim...Başlayalım; bakalım ne çıkacak ortaya?


1) Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?



(kaynak:eski-tas.blogspot.com)
Gerçekten seçim yapmak zor...Ama benim "zaman" kavramıyla alakalı ciddi bir takıntım var. Nasıl anlatsam ki; hep gözü saatte yaşıyorum, kafamın içinde durmadan plan yapan biri yaşıyor sanki...O nedenle zamanı çağrıştırmalı beni anlatan bir film..."Tik-Tak" olabilir mesela (şu an ilk kez düşünüyorum tabi böyle bi konuda, daha önce "hayatım film olsa , adı ne olurdu" gibi bi soru gelmemişti aklıma, hoş öyle filmlik bi hayatım da yok zaten)...

Gelelim soundtrackine...

@ Yasemin Mori - Nolur Nolur  (Filmin girişi ve finali için)

@ Amy Winehouse - You know I'm no good
     http://fizy.com/#s/16kky2


@ Zaz - je veux
     http://fizy.com/#s/1malqr


@ Muse - Muscle Museum
     http://fizy.com/#s/129kmv

@ Marie laforet - mon amour mon ami
     http://fizy.com/#s/1e11qs

Daha sevdiğim şarkı çok ama ilk aklıma gelenler bunlar...

2) Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?


(Bu konuda bencil olucam.) En büyük ikramiyeyi çıkacak bileti çekerek işimden istifa ederdim...Hayatımın sonuna kadar, çalışmak zorunda kalmayarak geçinebilecek ve gezebilecek kadar finansal kaynağı sağlardım...(İş hayatını sevmiyorum.)

3) Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri?

Ben en çok etkilendiğim filmleri yazmayı tercih ediyorum...Kimisini çok oldu izleyeli, sahne olarak gözümün önüne getiremiyorum. Ama kafamda yer ettiğine göre illa ki etkilendiğim sahneler olmuş demektir. İşte o filmlerden ilk aklıma gelenler:

the sea inside, eternal sunshine of the spotless mind, v for vendetta, the other boleyn girl, atonement, av mevsimi, gönül yarası, eşkıya, yazgı, wilbur wants to kill himself, pan's labyrinth, intermission, turtles can fly, amelie, histories minimas,konuş onunla, hotel rwanda, leon, babam ve oğlum, korkuyorum anne, truman show, my name is sam, türev, babel, little children, clockwork orange, notebook, full metal jacket, slumdog millionaire...


4) Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?

En sevdiğim şey sahilde yürümek...Güneşin doğuşuyla beraber yürümek güzel olurdu...

5) 
Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler? 







Dizi izlemeyi sevmiyorum. Her hafta beklemek, takip etmek sıkıcı geliyor bana. En son takip ettiğim dizi Avrupa Yakası'ydı. Şimdi yeniden Gülse Birsel hatrına Yalan Dünya'ya başladım...Ama son iki haftadır izleyemedim onu da. Başarısızım bu konuda anlayacağınız. Sadık bir izleyici değilim






-Bitti-







5 yorum:

  1. Filmin ismi ve gerekçesi mükemmel..Ben anı yaşarım saatle pek aram yoktur..İmrendim doğrusu :))

    Büyük ikramiye güzel fikir :))

    Merak ettim yalan dünya dizisini beğendiniz mi?
    Arkadaşlarım çok övüyor..Dizi izlemeyen biri olarak ön yargılıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'oFeLya; dediğim gibi ben de çok sadık kalamadım, Gülse Birsel iyi bir referans derim ama şans vermek için...

      Sil
  2. ben de o şehirde yürümek isterdim sabah gün doğuşundan başlayarak.
    :)

    YanıtlaSil
  3. sevgili zeze,
    güzel yazı olmuş, eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  4. deeptone ve ezgi; teşekkür:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...