7 Mart 2012 Çarşamba

Zuhal Olcay - Adım Kadın


Çok sevdiğim yorumcu Zuhal Olcay'dan çok sevdiğim şarkı "Adım Kadın"...8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun!!!
(dinlemek için, tık tık) 

Bana kimse sormaz
Atarlarken düğümü
Ben bir dilsizim
Silkemem ki yükümü
Gözlerimde ürkeklik
Kimse bilmez küsümü
Çünkü adım kadın
Dinletemem sözümü

Bana herkes sahip
[ kaynak: http://www.yenisarkisozleri.com/zuhal-olcay/adim_kadin_sarki_sozu.html ]
Benim hiç hakkım yoktur
Ben akıldan yoksun
Ama vazifem çoktur
Adem‘in yediği elma 
Hep benden sorulur
Çünkü adım kadın
Kadınım hükmüm yoktur 

3 yorum:

  1. Anlamlı bir parça..bende kutluyorum.))

    YanıtlaSil
  2. sevgili zeze,
    çok severim ben de bu şarkıyı!
    ve evet, oldukça anlamlı olmuş.
    günümüz kutlu olsun;)

    YanıtlaSil
  3. crazywomanrosemary ve ezgi, teşekkürler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...