17 Nisan 2012 Salı

Engereğin Gözü



Livanelinin 1997 Balkan Edebiyat Ödülünü kazanan Engereğin Gözündeki Kamaşma adlı romanı yeni bir kapak düzeni ve içeriğindeki bazı değişikliklerle yeniden yayımlandı.
(
http://www.webhatti.com/kitap-ozetleri/678733-engeregin-gozu-zulfu-livaneli.html)



Arka Kapak: "Bir idam mahkûmu olarak yıllarca ölümü bekleyen şehzade, birdenbire mutlak iktidarın sahibi olur. Öyle bir iktidardır ki bu, ülkesinde yaşayan milyonlarca insanın canı onun iki dudağı arasındadır. Saraydaki haremağası ise cinsel gücü elinden alınmış bir hadım olarak tam bir iktidarsızlık simgesidir. Ancak bu iktidar alışverişi yön değiştirecek ve padişah mutlak iktidarsızlığın, haremağası ise padişah üzerindeki iktidarın temsilcisi olacaktır."


Ben çok seviyorum Livaneli'nin dilini. 

Bunu da sevdim. 

Akıcı, merak uyandırıcı, sürükleyici, bilgilendirici, dokunaklı...







1 yorum:

  1. sevgili zeze,
    livaneli gerçekten iyi yazıyor bence de.
    listemdeydi bu kitap da, ben de okuyacağım en yakın zamanda;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...