7 Nisan 2012 Cumartesi

Şahane Misafir


Şahane Misafir
                                  Vizyon tarihi: 6 Nisan 2012
                                  Yönetmen: Ferzan Özpetek 
                                  Oyuncular: Elio GermanoBeppe FiorelloCem Yılmaz

                                  Orijinal adı Magnifica Presenza 

                                   İtalya , Türkiye . Tür Dramatik komedi 

                                  Süre: 106 dk Yapım yılı: 2012  yazısı ekle

Aktör olmayı kafasına fena takmış Pietro'nun öyküsünü izlediğimiz filmde Ferzan Özpetek ruhu ziyadesiyle göze çarpıyor. Kendine has bir tarzı olan yönetmenin filmlerinde görmeye tanıdık olduğumuz hikayelere yer vermesi (gay ilişkiler gibi...) "Özpetek sürekli olarak kendini tekrarlıyor mu?" hissiyatı uyandırsa da tür olarak farklı oluşu ile Şahane Misafir ayrı bir yer bulacak kendine diye düşünmekteyim. Sürpriz olarak Cem Yılmaz'ı görmek keyifli ise de başroldeki Elio Germano' nun performansı bir harika...


Filmin müziği Sezen Aksu’ya ait olan "Gitmem Daha" da mükemmel. Dinlemek için:

http://www.cinerium.com/sinemafilm/filmmuzikleri/sahane-misafir-film-muzigi-sezen-aksu-gitmem-daha.html


Bir de benim gözlerim Serra Yılmaz'ı aramadı değil:)

Not: Filmi sinemada Türkçe dublajlı izlemek, hayal kırıklığı oldu benim için...Gidecek olursanız bu ayrıntıya dikkat ediniz...İyi seyirler...


3 yorum:

  1. :) evet serra yok. bi filmde daa yoktu.
    karşı pencere evet öle.
    :)
    cahille suare de iyiydi.
    aslında hepsi iyi.
    :)
    bu da.
    :)

    YanıtlaSil
  2. iyi evet de ne biliyim havada kalan noktalar ve tekrarlar da olmasa...

    ben çok fazla şey istiyorum belki de:)

    YanıtlaSil
  3. sevgili zeze,
    ben de izleyeceğim!
    dublaj film izlemek çok rahatsız eder beni de; şanssızlık olmuş:/ ama iyi oldu haber verdiğin, dikkat edeyim bu ayrıntıya;)

    aaa, serra olmadan nasıl olur ki bir ferzan özpetek filmi :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...