30 Mayıs 2012 Çarşamba

Can Dostum



Vizyona girdiğinden beri izlemeyi planladığım "Can Dostum"u izlemek dün nasip oldu  bana ve çok etkilendim gerçekten. Bulunduğunuz şehirlerde hala vizyonda ise mutlaka şans vermenizi öneririm. Mükemmel bir oyunculuk, etkileyici bir senaryo, dozunda bir komedi...

Bedensel engelli, çoook zengin Philippe ile hapishaneden yeni çıkmış Driss'in sıradışı arkadaşlığını anlatan film, başrol oyuncularından Omar Sy'a En İyi Erkek Oyuncu dalında César Ödülü de kazandırmış. (Sonuna kadar hakkıdır diyorum.) Aralarındaki sınıfsal uçuruma karşın ikilinin uyumunu izlemek muhteşem...

Çok beğenince daha az şey söyleyebiliyorum ben, çok anlatmak da istemiyorum, hala izleyecek olanlar için tadı kaçmasın...

İyi Seyirler...

4 yorum:

  1. sevgili zeze,
    ben de yakın zamanda izledim filmi ve çok beğendim.
    dediğin gibi, söyleyecek pek bir şey yok.. hem gülümseten hem can acıtan çok gerçek güzel bir yapım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezgi, izlemiş olmak iyi bir kazanım diye düşünüyorum...

      Sil
  2. çok güzeldi değil mi? keyifli, duyarlı bir film..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıkuşu, aynen dediğin gibi keyifli ve duyarlı...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...