4 Ocak 2013 Cuma

Vinkara Quattro Pembe Keyfi


Şaraptan başka alkollü içecek içemediğimi bilen dostlardan biri "Tam senlik bir şarap buldum" iddiasıyla ikram etmişti bir akşam dost sohbetinde. Sonrasında hastası olduğum bu lezzeti sizlere tanıtmak istemekteyim.


"Hamburg Misketi'nden gelen gül, misket limonu kokuları yanısıra çilek, kiraz gibi kırmızı meyve ve greyfurt, mango, kivi kokuları içeren pembe sek şarap"  diye tanımlanmış şarabımız Vinkara' nın web sitesinde (http://www.vinkara.com). Yemekle beraber yakıştığı gibi aperatif olarak da tercih edebilirsiniz kanımca. Yumuşak ve aromatik bir tadı var. 

Ayrıca araştırmalarım sonucu ödüllü bir şarap olduğunu da öğrendim.

Kendisi, Vinkara’nın ödüllü şaraplarından biri olup; 2011 senesi “Şarap Dostları Derneği - Türkiye’nin En İyi Genç Şarapları Tadımı”ndan Gümüş Madalya almış. 
(http://www.sarapgunlugu.com/ShowBlog2.aspx?Web=redlover&CId=160159)

Nacizane önerilir efendim.

Keyifli günler...






4 yorum:

  1. Guzel bir paylasim not aldim, sayet sekerli degilse tadi cok, gittigimde mutlaka alip denemek isterim..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerli değil, çok hafif de bir burukluğu var...

      Sil
  2. sevgili zeze,
    ben de şişesinin sevimliliğine ve içindekilerinin cezbediciliğine kapılıp denedim bu şarabı. ama beklediğim tadı alamadım :/
    şirince meyve şarapları gibisi yok benim gözümde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de değişmem onları canım, özellikle de ayva şarabı favorim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...