26 Haziran 2014 Perşembe

Dünya, Senle Baş Edemem Ben!

Bugün radyoda kim olduğunu bilmeden dinleyip accayip hoşuma giden bir şarkıyı eve gelip araştırdığımda öğrendim ki; Ahmet Enes'ten cennet adlı şarkıymış. Yalnız dikkat! araştırırken öğrendim ki; şarkıyı bir de Selim Gülgören adlı şahsiyet seslendirmiş, keşke yapmasaymış :) Benim önerim Ahmet Enes'inki. Şarkının insanı dumur eden sözleri ise şöyle:

hani fani bu hayat ümit bağlayamam 
olmadı diye oturup ağlayamam 

gönlü geniş olan sükutu öğrensin 
sevgimi yok yere ele bağlayamam 
gelir mi diye hayallere sığınamam... 
kemale eren kendinden versin 

sevdim, kaç kere bilemem 
yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçiyor 
hayat böyle de bitiyor 
ama umudum cennetten 

ben dalkavuk olanı hizaya getiremem 
sorma bana ben görünmezi göremem 
merak eden kendine yönelsin 
boş yere kimseyi oyalayıp üzemem 
geçici şeylere heves edip üzülemem 
fikrim, hevesimi alt etsin 

sevdim, kaç kere bilemem

yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 

zaman öyle de geçiyor 

hayat böyle de bitiyor 
aman umudum cennetten 

ben gözü görmeyene resim gösteremem 
değerimi bilmeze değeri öğretemem 
o önce, e haddini öğrensin 
biten sevgiye imrenip özenemem 
boş sözü duyup düstur edinemem 
eden, kendine ah etsin 

bildim lakin söylemem 
gördüm ama izah edemem 
dünya, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçecek 
hayat böyle de bitecek 
e bitsin, umudum cennetten 
sevdim, kaç kere bilemem 
yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçiyor 
hayat böyle de bitiyor 
ama umudum cennetten




Keyifle dinleyin efenim...


1 yorum:

  1. sevgili zeze,
    evettt ben de biliyorum bu şarkıyı!!! çok güzel söylüyor ahmet enes.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...