5 Kasım 2010 Cuma

iş yerimden manzaralar...

    





 Türkiyenin 3.büyük kentinde, kalabalık diyebileceğimiz metropol ilçelerinden birinde görev yapan bir kamu görevlisiyim. Arkadaşlarım ve ben hergün " yurdumdan vatandaş manzaraları"yla karşılaşıp, benzeri olayları peşpeşe yaşıyoruz. ( gene de diyebilirim ki her insan bir dünya:) ) Bizleri zaman zaman ( günde milyon kere cevaplamaktan gına geldiği için ) 
patlama noktasına getiren, neredeyse hergün birbirini tekrarlayan diyalogları sonradan anımsayıp gülüyorum ben bazen...işte halkımın ortak soru(n)larından örnekler :




memur :   İkamet adresi alabilir  miyim ?
vatandaş: Ev adresi mi ? ( "başka bi olasılık olabilir mi " demek nasıl gelir insanın içinden )
                  hangisi ? ( "valla benim bi tane ikamet adresim var" demek istenir burda ama di mi :) )
memur :    Bize hitaben bi dilekçe yazmanız gerekiyor.
vatandaş: Siz yazamaz mısınız ?
memur:     Okuma yazmanız yok mu ?
vatandaş: Var ama, ıııı
memur :     o zaman ?
vatandaş: ......ama yazım kötü...
                 ......gözlüğüm de yok...( burda çevreye bakınır, bekleyen birine taciz başlar : " benim için dilekçe yazar mısınız , ben imzalarım " ) ==> amaç "ARMUT PİŞ AĞZIMA DÜŞ"  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...