7 Eylül 2011 Çarşamba

Hele hele First 'ün bu Sweet  Gum  Çilek -Limonu tam bana göre :) 

Sakız çiğnemeye bayılırım...Balon şişirmeye doyamam. Şişirdikçe hırslanırım sanki bi sonrakini şişirmek için. (uzaktan bakan öyle düşünüyordur herhalde hakkımda) Ancak dayanağı nedir bilmiyorum; hoş bi hal-i-hareket olmadığı  öğretilegelmiştir. Benim adeta stres topum olan "çiklet çiğneme" faaliyeti yalnızca çocuklara serbesttir ortak alanlarda. Hele hele bir kadının ağzına hiç yakışmaz di mi? Espri bi yana gerçekten de lakayt bir görüntü oluşturduğu yadsınamaz ...İyi de, çok da zevkli be kardeşim...Evde olduğum vakitler doya doya tadını çıkarmaya çalışıyorum ben de. Başta eşim tarafından uyarı aldım ama artık o da alıştı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...