6 Aralık 2011 Salı

Abla Ben Biraz Kalın Kafalıyım Da...

    Memurun,  aynı mevzuyu tam üç kere anlatmasına rağmen konuyu hala  anlayamayan vatandaş memurdan rica eder:

   "Abla, ben biraz kalın kafalıyımdır da, bi daha anlatır mısın?"

   Sevimli bir yaklaşım doğrusu... Kendisine atfettiği sözcük kötü olsa da genellikle görmeye alışık oluğumuz stresli-gergin-köpürmüş  vatandaş profilinden  uzak oluşu dikkatimi çekti. 
  O kadar çok karşılaşıyoruz ki, en ufak bir durumda hizmet veren personele  patlayan insanlarla...Halbuki aramızdaki ilişkinin kaynağı nedir? Benim hizmet veren, karşıdakinin de hizmet talep eden oluşu...Ama bu unutuluyor çoğu kez...Saygı kaybediliyor, çizgiler aşılıyor, sesler yükseliyor...Kimsenin kimseye bunları yapmaya hakkı yok oysa. Zamanımızın en büyük kısmını iş yerlerimizde harcıyoruz. Böyle yıpratıcı davranışlara gerçekten çok kızıyorum, üzülüyorum.

1 yorum:

  1. sevgili zeze,
    :D çok güldüm:)
    keşke hepsi kendini bilse de, kendinde memura çıkışma hakkını bulmasa:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...