9 Nisan 2013 Salı

Yürüyüş

Nisan ayı itibariyle "sahilde yürüme mevsimi"mi açmış bulunuyorum... İş çıkışları eve geldiğimde çok bezmiş hissetmezsem (daha doğrusu ataletim beni ele geçiremezse), bir solukta üzerimi değişip deniz havası almak hayli keyifli. Bunu yapabildiğimde, sonrası yorucu da olsa, kendimi iyi hissediyorum. Cumartesi-Pazar da, sabahları (bu kez de uykunun esaretinden kurtulabilirsem) güne yürüyerek başlamak hiç de fena olmuyor. 


Bu havalar uzun sürse ne iyi olur. Ancak İzmir'de baharın tadı çok çıkmıyor, zira yaz çok erken davranıyor. En fazla bir ay sonra denize girecek kıvama gelir buralar. Güneşle aram hiç iyi olmadığından bu sınırlı zamanı iyi değerlendirmeliyim. 

Uzun baharlar...

4 yorum:

  1. Keske burayada bahar gel;ebilse:( Keyifli yuruyusler diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. sevgili zeze,
    "ahhhh ahhh" diyeyim öncelikle:)
    izmir'den öyle alışkınım ki ben de bir çırpıda sahile inebilmeye!
    neyse ki burada da evimin çevresi fena değil, az biraz ağaçlı yollar var da; ben de elimden geldiğince yürümeye çalışıyorum akşamları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahilde yürümeye benzemez ki ama :)

      seni de İzmir'e beklerim ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...